Každá společnost, která chce na trhu uspět, potřebuje mít ve své DNA zakódovanou touhu po zdokonalování svých produktů a služeb a přinášení smysluplných inovací, z nichž mají zákazníci užitek. Na kurzu se dozvíte, proč postavit zákazníka do středu inovačního procesu a jakými způsoby můžete odhalit jeho potřeby. Ty pak tvoří odrazový můstek k vytváření produktů a služeb, které si vyzkoušíte pomocí kreativních technik. Seznámíte se také s metodikou testování vytvořených nápadů, protože získání zpětné vazby od zákazníků je klíčové pro úspěch produktu na trhu.
Poznáte proces human-centered design, v současné době nejúspěšnější metodiku vytváření inovativních produktů a služeb a jejich uvádění na trh
Naučíte se poznávat své zákazníky a jejich potřeby různými technikami a způsoby
Budete vědět, jak vymyslet produkt nebo službu založenou na potřebách zákazníků
Osvojíte si postupy testování atraktivity produktů a služeb
Dozvíte se, jak inovace uvádět na trh
Inovační metodika human-centered design
Empatie a její využití při poznávání potřeb zákazníků
Jak se projít v „zákazníkových botách“
Nacházení příležitostí v potřebách zákazníků
Tvorba nápadů z příležitostí – kreativní techniky
Vytváření konceptů služeb na základě nápadů
Testování konceptů se zákazníkem
Uvádění služeb na trh – agilní přístup
|
LEKTORKA MICHAELA VLASÁKOVÁZaměření Inovace, human-centered design, osobnostní rozvoj, koučování Přidaná hodnota Díky praxi v psychologii a organizování zážitkových her umí Michaela vytvořit kurz, na němž si principy inovace vyzkoušíte na vlastní kůži zážitkovou formou. Zároveň jednotlivé fáze inovačního procesu doplňuje konkrétními příklady z praxe, kterou získala při vedení inovačních projektů pro velké firmy. Motto Nebojte se prohrát, horší je vůbec to nezkusit nebo to nezkusit znovu. |
DÉLKA KURZU1 DEN |
Kateřina Dobiášová, key account manager pro vzdělávání
+420 608 979 471, katerina.dobiasova@ottima.cz