PREZENČNÍ TRÉNINK NA MÍRU

Human-centered design

Vytvářejte produkty a služby, o které budou mít zákazníci zájem.

 Human centered design

PROČ KURZ ABSOLVOVAT

Každá společnost, která chce na trhu uspět, potřebuje mít ve své DNA zakódovanou touhu po zdokonalování svých produktů a služeb a přinášení smysluplných inovací, z nichž mají zákazníci užitek. Na kurzu se dozvíte, proč postavit zákazníka do středu inovačního procesu a jakými způsoby můžete odhalit jeho potřeby. Ty pak tvoří odrazový můstek k vytváření produktů a služeb, které si vyzkoušíte pomocí kreativních technik. Seznámíte se také s metodikou testování vytvořených nápadů, protože získání zpětné vazby od zákazníků je klíčové pro úspěch produktu na trhu.

  

CO SI Z KURZU ODNESETE 

  • Poznáte proces human-centered design, v současné době nejúspěšnější metodiku vytváření inovativních produktů a služeb a jejich uvádění na trh

  • Naučíte se poznávat své zákazníky a jejich potřeby různými technikami a způsoby

  • Budete vědět, jak vymyslet produkt nebo službu založenou na potřebách zákazníků

  • Osvojíte si postupy testování atraktivity produktů a služeb

  • Dozvíte se, jak inovace uvádět na trh

 

RÁMCOVÝ OBSAH

  • Inovační metodika human-centered design

  • Empatie a její využití při poznávání potřeb zákazníků

  • Jak se projít v „zákazníkových botách“

  • Nacházení příležitostí v potřebách zákazníků

  • Tvorba nápadů z příležitostí – kreativní techniky

  • Vytváření konceptů služeb na základě nápadů

  • Testování konceptů se zákazníkem

  • Uvádění služeb na trh – agilní přístup

 

michaela_vlasakova_ottima

LEKTORKA MICHAELA VLASÁKOVÁ

 Zaměření

Inovace, human-centered design, osobnostní rozvoj, koučování

Přidaná hodnota

Díky praxi v psychologii a organizování zážitkových her umí Michaela vytvořit kurz, na němž si principy inovace vyzkoušíte na vlastní kůži zážitkovou formou. Zároveň jednotlivé fáze inovačního procesu doplňuje konkrétními příklady z praxe, kterou získala při vedení inovačních projektů pro velké firmy.

Motto

Nebojte se prohrát, horší je vůbec to nezkusit nebo to nezkusit znovu.

DÉLKA KURZU

1 DEN

 

 

ZAUJAL VÁS KURZ? OZVĚTE SE NÁM!

Kateřina Dobiášová, key account manager pro vzdělávání

+420 608 979 471, katerina.dobiasova@ottima.cz

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Stáhněte si