Nejhorší je utratit peníze za kreativu a média a komunikovat zprávu, která nefunguje.
Vytvořit dobrý komunikační koncept není vůbec jednoduché. Přitom bez dobrého konceptu nebude vaše komunikace fungovat a investice do médií bude zbytečná.
Naučíte se generovat benefity a koncepty na základě znalostí a informací o vašich spotřebitelích
Vyzkoušíte si efektivní proces psaní a pilování komunikačních konceptů
Dozvíte se, jak si ověřit sílu komunikačního konceptu dříve, než natočíte reklamní spot
Kde se bere komunikační koncept a jak má správně vypadat
Generování komunikačních konceptů na základě znalosti spotřebitele
Proces psaní komunikačních konceptů
Způsoby testování a validace komunikačních konceptů
Zaměření
Obchodní dovednosti
Přidaná hodnota
Na základě své mnohaleté korporátní praxe může Monika nabídnout řešení v obchodu, financích a marketingu. Své zkušenosti uplatňuje při sestavování a vedení tréninkových programů na míru.
Motto
Úspěch není klíčem ke štěstí, ale štěstí je klíčem k úspěchu. (Albert Schweitzer)
1 den