PREZENČNÍ TRÉNINK NA MÍRU

Jak vytvořit komunikační koncept, který bude fungovat

Nejhorší je utratit peníze za kreativu a média a komunikovat zprávu, která nefunguje.

Proč kurz absolvovat

Vytvořit dobrý komunikační koncept není vůbec jednoduché. Přitom bez dobrého konceptu nebude vaše komunikace fungovat a investice do médií bude zbytečná.

Co si z kurzu odnesete

  • Naučíte se generovat benefity a koncepty na základě znalostí a informací o vašich spotřebitelích

  • Vyzkoušíte si efektivní proces psaní a pilování komunikačních konceptů

  • Dozvíte se, jak si ověřit sílu komunikačního konceptu dříve, než natočíte reklamní spot

Rámcový obsah

  • Kde se bere komunikační koncept a jak má správně vypadat

  • Generování komunikačních konceptů na základě znalosti spotřebitele

  • Proces psaní komunikačních konceptů

  • Způsoby testování a validace komunikačních konceptů

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Lektor

Monika Kissová

Zaměření

Obchodní dovednosti

Přidaná hodnota

Na základě své mnohaleté korporátní praxe může Monika nabídnout řešení v obchodu, financích a marketingu. Své zkušenosti uplatňuje při sestavování a vedení tréninkových programů na míru.

Motto

Úspěch není klíčem ke štěstí, ale štěstí je klíčem k úspěchu. (Albert Schweitzer)

Délka kurzu

1 den

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Stáhněte si