Jak jednat, když skutečně o něco jde.
Většinou se potýkáme s problémy, které souvisejí s tím, jak se lidé chovají, když s nimi ostatní nesouhlasí v důležitých, srdečních záležitostech. Kurz vás připraví právě na takové situace. Naučíte se přetavit vztek a pocit ublíženosti v silný a úspěšný rozhovor. Pomůže vám, abyste byli přesvědčiví. Klíčové rozhovory jsou ty, ve kterých jde o hodně – střetávají se různé názory a zapojují se silné emoce. A když jde o hodně, potřebujete takové jednání dobře zvládnout.
Připravíte se na klíčové rozhovory s využitím osvědčených technik
Dokážete převádět hněv a pocit ublížení na přínosný dialog
Zajistíte si bezpečné projednávání téměř jakéhokoli tématu
Naučíte se hovořit přesvědčivě, nikoli bojovně
Kruciální/klíčové rozhovory – jejich podstata, jak je obvykle řešíme
Jak vést rozhovory smysluplně, i když jsme naštvaní či dotčení
Jak zachovat věrnost tomu, co opravdu chceme
Okamžik pravdy
Ovládání vlastních interpretací situací
Prozkoumání myšlenkových pochodů druhých
Rozhodování o tom, jak se budeme rozhodovat
Zaměření
Osobnostní rozvoj, obchodní a manažerské dovednosti
Přidaná hodnota
Jestliže potřebujete, aby lidé spolupracovali, Vladimír vám rád pomůže svou dlouholetou praxí lektora, zkušenostmi z vedení lidí a lidským přístupem. Spolupráce je pro něj nejen klíčové slovo, ale i klíčová dovednost.
Motto
Per aspera ad astra (vytrvalostí ke hvězdám).
2 dny