Zdánlivá banalita, která má obrovský vliv na zdárnost vaší práce.
V dnešní uspěchané době plné deadlinů a tlaku na výkon se často zdá, že klidné zastavení se nad zadáním, které si sepíšeme černé na bílém, nás pouze zdržuje od efektivní práce. Opak je však pravdou. Tento časový vklad vám často ušetří spoustu práce a času, ozřejmí slabá a silná místa projektu, ujasní cíle a priority a upozorní na možná rizika. V konečném důsledku má propracovaný a výstižný brief vliv právě na kvalitu, efektivitu a profesionalizaci vaší práce. Na kurzu se naučíte podívat se na projekt nejen z pohledu zadavatele, ale zároveň dodavatele. Vcítíte se do potřeb dodavatele a odhalíte typy informací klíčové k tomu, abyste vaše zadání bylo splněno kvalitně a včas.
Naučíte se rozeznávat informace důležité pro brief
Osvojíte si formu psaní briefu, aby byl pro dodavatele zajímavý a měli chuť na něm pracovat
Zjistíte, k čemu je vám brief v průběhu projektu
Budete vědět, jak vám kvalitní brief ušetří čas a finance
Identifikace druhů zadání potřebných v zaměření vaší profese (ATL/BTL, jiné projekty)
Okénko do toho, jak se s briefem ne/pracuje – strana zadavatele, strana dodavatele
Analýza vzorového briefu – pojmenování jeho nezbytných částí
Vypracování a trénink procesu tvoření briefu
Vhodný postup schvalování briefu
Tipy k vytváření briefů, o které se budou kreativci „prát“
Zaměření
Marketing, obchod, zdravý životní styl
Přidaná hodnota
Spolupráce s Lucií přináší firmám i jednotlivcům naladění a motivaci k plnění cílů a úkolů spolehlivě, radostně a s energií.
Motto
Nevím, neznám, neumím v mém slovníku neexistuje.
1 den