Tréninkový program

Strategické plánování a prioritizace v obchodě

Slaďte si priority a zaměřte se na výsledky.

 Strategické plánování a prioritizace v obchodě

PROČ KURZ ABSOLVOVAT

Bez plánování se ve firmě nemůžete posunout dál, ale potřebná koordinace mezi odděleními, a dokonce v rámci oddělení často vázne. Každý se soustředí na svoje priority, ale právě soulad priorit napříč firmou je zásadní pro dosažení nejlepších výsledků. V kurzu nebudeme probírat teorii – připravíme spolu plán na základě vašich údajů a vstupů, abyste po skončení workshopu mohli dále pokračovat a pracovat s odsouhlasenými a přesně definovanými prioritami. Společně budete brainstormovat o potenciálních nových trzích a kategoriích a dokážete vyhodnotit přínosy a náklady nutné k investování do nových trhů.

  

CO SI Z KURZU ODNESETE 

  • Zjistíte, koho musíte bezpodmínečně zahrnout do procesu strategického plánování a koho můžete vynechat

  • Připravíte si analýzu zákazníků a nastavíte si priority napříč prodejními kanály

  • Připravíte si konkrétní akční plán na dvanáct měsíců a odsouhlasíte si střednědobé priority

  • Interně se synchronizujete a každý bude vědět, jak přispívá k celkovým výsledkům

  • Dokážete si připravit prezentaci cílů a strategického plánu pro top management / představenstvo

 

RÁMCOVÝ OBSAH

  • Šest klíčových kroků k úspěšné strategii

  • Podklady pro plánování firemní strategie – kde a jak je získáte

  • Pochopení kanálů a zákazníků

  • Definice optimálního vstupu na trh

  • Nastavení interní struktury a zdrojů

  • Segmentace a analýza trhu

  • Zaměření na „musíme vyhrát, musíme bojovat, posbírejme úrodu, odchod“

  • Prioritizace podle schopnosti vyhrát a vlivu na náš byznys

  • Akční plán a definice KPI

 

Banas-Patrik_Ottima

LEKTOR PATRIK BANAS

 Zaměření

Strategické plánování, vstup na nové trhy, vždy o krok před konkurencí, category management

Přidaná hodnota

Patrik při své práci využívá 19 let komerčních zkušeností z USA, Švýcarska, střední a východní Evropy a Asie. Má obchodně‑inovátorský přístup, řídí se úsudkem zdravého rozumu a je zapálený pro akci. Užívá si vzájemnou interakci ve skupinách, které vede, a je sebevědomý a zkušený při veřejných prezentacích.

Motto

Pověz mi, a já zapomenu, ukaž mi, a možná si zapamatuji, zapoj mě, a já se naučím!

DÉLKA KURZU

2 DNY

 

 

ZAUJAL VÁS KURZ? OZVĚTE SE NÁM!

Kateřina Dobiášová, key account manager pro vzdělávání

+420 608 979 471, katerina.dobiasova@ottima.cz

Stáhněte si