PREZENČNÍ TRÉNINK NA MÍRU

Strategický plán značky

Naučte se řídit svou značku prostřednictvím cílů.

Proč kurz absolvovat

K vytvoření strategického plánu není potřeba sáhodlouhý popis na desítkách stránek. Dobrý plán se vám vejde na jednu stranu A4.

Co si z kurzu odnesete

  • Procvičíte si, jak správně definovat cíle pro vaši značku

  • Naučíte se k cílům dobře nastavovat strategie a jednotlivé aktivity

  • Odnesete si jednoduchý návod, jak popsat strategický plán na jedné stránce

Rámcový obsah

  • Jednoznačné definování cílů

  • Správný výběr strategií

  • Akční plán a hodnoticí kritéria

  • Hodnocení efektivity projektů

Doplňující informace

Před kurzem doporučujeme absolvovat kurz Jak na marketingové business review.

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Lektor

Monika Kissová

Zaměření

Obchodní dovednosti

Přidaná hodnota

Na základě své mnohaleté korporátní praxe může Monika nabídnout řešení v obchodu, financích a marketingu. Své zkušenosti uplatňuje při sestavování a vedení tréninkových programů na míru.

Motto

Úspěch není klíčem ke štěstí, ale štěstí je klíčem k úspěchu. (Albert Schweitzer)

Délka kurzu

1 den

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Stáhněte si