Správná komunikace je cestou k vzájemné souhře a porozumění
Pracujete ve školství a potýkáte se s náročnou komunikací s rodiči?
Mají na vás rodiče nejrůznější požadavky na výuku, známkování nebo úkoly a jsou vůči vám kritičtí?
Máte dojem, že vás někteří rodiče nerespektují a neberou vás jako partnera pro výchovu?
Pokud jsou vám tyto situace povědomé a chcete se vyhnout dalšímu stresu, který vám přinášejí, mohou vám pomoci specifické komunikační techniky a postupy pro učitele. Díky nim se naučíte vnímat situaci i z pohledu rodičů, lépe pochopíte jejich potřeby a budete připraveni na jejich reakce. Podle toho zvolíte vhodnou komunikační techniku a průběh jednání tak budete mít pod svou kontrolou, do značné míry ho budete schopni ovlivnit a zvládnete zažehnout i rodící se konflikt.
S řízenou komunikací budete mít velkou šanci, že vše proběhne v klidu a podaří se dojít k oboustranné spokojenosti. Méně vyhrocených situací pak znamená méně stresu a více pohody, navrácenou radost z práce samotné i ze života.
faktory ovlivňující komunikaci ve školním prostředí
komunikace, přenos myšlenky, komunikační ztráty a vrstvy komunikace
komunikační šumy a bariéry
percepční a sociální zkreslení a jak ovlivňují komunikaci
chronologie rozhovoru – první dojem, utváření sociálního vztahu, efektivní obsah komunikace
principy nenásilné komunikace
Prohlížíte si obsah 1. dílu, podívejte se na záznam celé 3dílné série webinářů zde.
„Z webináře jsem nadšená. Na trhu s webináři je dnes obrovské množství balastu. Váš webinář byl boží v tom, že byl praktický, avšak zarámovaný teoretickými podklady. Byl vedený hodně sympatickým lektorem, který mluvil jasně, srozumitelně, nefalšovaně a působil zkrátka přátelsky. Vytvářel tak bezpečné prostředí. Velmi mě mrzí, že jsem 1. díl měla jen ze záznamu a příště udělám vše pro to, abych na webináři s Vámi mohla být." (Kateřina)
„1. díl skončil v tom nejzajímavějším. Myslím, že všichni budou zvědaví, jak bude webinář pokračovat a pokud se nepřihlásili hned, tak se přihlásí po 1.díle. Pro mě byl 1.díl poučný, uvědomila jsem si chyby ve vlastní komunikaci, viz poslední příklad s Petrou a Pavlem. Lektora chválím, skutečně mě zaujal svým vystupováním a zkušenostmi. Těším se na 2.díl. (Yveta)
ZŠ a ZUŠ Jesenice, 43 účastníků, získali jsme hodnocení 5,7 ze 6.
Taneční konzervatoř hl. m. Prahy, 41 účastníků, získali jsme hodnocení 5,5 ze 6
Národní pedagogický institut, série tréninků
Ve své lektorské praxi využívá poznatky ze studia humanitních oborů, vzdělává a rozvíjí lidi v různých typech společností, včetně škol. Specializuje se na skupinovou dynamiku a lidskou psychiku, umí velmi dobře navnímat potřeby lidí a najít dokonalá řešení pro obě strany, tzv. win-win princip. Je progresivní, využívá moderní metody učení i práce s týmy, svá školení prokládá stále novými neotřelými aktivitami a účastníci jeho kurzů si cení, že je dokáže zaujmout, rozproudit aktivitu a komunikaci ve skupině a udržet jejich pozornost. V pedagogickém prostředí se pohybuje dlouhodobě, připravuje a realizuje tréninky na míru pro Národní pedagogický institut a pomáhá s komunikací i samotným školám.
Webinář je určen primárně pro pracovníky ze školství: pedagogy i ostatní personál.
Délka akce: 2 hodiny
online