Akce s ottimou

Pro školy: Jak se domluvit s rodiči bez konfliktů 2

Správná komunikace je cestou k vzájemné souhře a porozumění

 

  Tento webinář již proběhl, podívejte se na záznam celé 3dílné série ZDE  

Pozvánka lektora

Proč akci absolvovat

Pracujete ve školství a potýkáte se s náročnou komunikací s rodiči?

Mají na vás rodiče nejrůznější požadavky na výuku, známkování nebo úkoly a jsou vůči vám kritičtí?

Máte dojem, že vás někteří rodiče nerespektují a neberou vás jako partnera pro výchovu?

 

Pokud jsou vám tyto situace povědomé a chcete se vyhnout dalšímu stresu, který vám přinášejí, mohou vám pomoci specifické komunikační techniky a postupy pro učitele. Díky nim se naučíte vnímat situaci i z pohledu rodičů, lépe pochopíte jejich potřeby a budete připraveni na jejich reakce. Podle toho zvolíte vhodnou komunikační techniku a průběh jednání tak budete mít pod svou kontrolou, do značné míry ho budete schopni ovlivnit a zvládnete zažehnout i rodící se konflikt. 

S řízenou komunikací budete mít velkou šanci, že vše proběhne v klidu a podaří se dojít k oboustranné spokojenosti. Méně vyhrocených situací pak znamená méně stresu a více pohody, navrácenou radost z práce samotné i ze života.

Rámcový obsah

2. díl

  • typologie osobnosti (typologie živlů / barevná typologie / dle smyslového vnímání)

  • jak efektivně komunikovat s jednotlivými typy osobnosti

  • vnímání v komunikaci – jak pracuje mozek v komunikaci

  • impulsivní vs. emocionální vs. racionální komunikace

  • chronologie rozhovoru – první dojem, utváření sociálního vztahu, efektivní obsah komunikace

  • technika connection before correction

 

Prohlížíte si obsah 2. dílu, podívejte se na záznam celé 3dílné série webinářů zde.

Reference

„Z webináře jsem nadšená. Na trhu s webináři je dnes obrovské množství balastu. Váš webinář byl boží v tom, že byl praktický, avšak zarámovaný teoretickými podklady. Byl vedený hodně sympatickým lektorem, který mluvil jasně, srozumitelně, nefalšovaně a působil zkrátka přátelsky. Vytvářel tak bezpečné prostředí. Velmi mě mrzí, že jsem 1. díl měla jen ze záznamu a příště udělám vše pro to, abych na webináři s Vámi mohla být." (Kateřina)

 

„1. díl skončil v tom nejzajímavějším. Myslím, že všichni budou zvědaví, jak bude webinář pokračovat a pokud se nepřihlásili hned, tak se přihlásí po 1.díle. Pro mě byl 1.díl poučný, uvědomila jsem si chyby ve vlastní komunikaci, viz poslední příklad s Petrou a Pavlem. Lektora chválím, skutečně mě zaujal svým vystupováním a zkušenostmi. Těším se na 2.díl. (Yveta)

 

Komu jsme s komunikací pomohli? 

ZŠ a ZUŠ Jesenice, 43 účastníků, získali jsme hodnocení 5,7 ze 6.
Taneční konzervatoř hl. m. Prahy, 41 účastníků, získali jsme hodnocení 5,5 ze 6
Národní pedagogický institut, série tréninků

Kdo vás bude provázet

Pavel Nykodým

Ve své lektorské praxi využívá poznatky ze studia humanitních oborů, vzdělává a rozvíjí lidi v různých typech společností, včetně škol. Specializuje se na skupinovou dynamiku a lidskou psychiku, umí velmi dobře navnímat potřeby lidí a najít dokonalá řešení pro obě strany, tzv. win-win princip. Je progresivní, využívá moderní metody učení i práce s týmy, svá školení prokládá stále novými neotřelými aktivitami a účastníci jeho kurzů si cení, že je dokáže zaujmout, rozproudit aktivitu a komunikaci ve skupině a udržet jejich pozornost. V pedagogickém prostředí se pohybuje dlouhodobě, připravuje a realizuje tréninky na míru pro Národní pedagogický institut a pomáhá s komunikací i samotným školám.

Pro koho je akce vhodná

Webinář je určen primárně pro pracovníky ze školství: pedagogy i ostatní personál.

KDY

Délka akce: 2 hodiny

KDE

online

Cena

Nenechte si ujít

Stáhněte si