Spolupracujeme s odborníky, kteří mají dlouholeté lektorské zkušenosti.
Pro velkou nadnárodní korporaci z oblasti rychloobrátkového zboží jsme na základě procesního a personálního auditu, zpětné vazby z trhu a detailní analýzy na bázi McKinsey 7S navrhli novou obchodní strategii. Součástí projektu bylo i provedení assessment center, zeštíhlení organizace, nastavení nové organizační struktury obchodního oddělení a přivedení několika nových klíčových manažerů, změna přístupu k trhu a práci se zákazníky. Součástí návrhu bylo i zavedení Akademie řízení klíčových zákazníků (World class account management academy) a mnoho dalších aktivit spojených s revitalizací obchodního a návazně i marketingového oddělení. Po prvním roce došlo k obratu ve vývoji podílu na trhu.
Pro velkou nadnárodní korporaci z oblasti rychloobrátkového zboží jsme na základě procesního a personálního auditu, zpětné vazby z trhu a detailní analýzy na bázi McKinsey 7S navrhli novou obchodní strategii. Součástí projektu bylo i provedení assessment center, zeštíhlení organizace, nastavení nové organizační struktury obchodního oddělení a přivedení několika nových klíčových manažerů, změna přístupu k trhu a práci se zákazníky. Součástí návrhu bylo i zavedení Akademie řízení klíčových zákazníků (World class account management academy) a mnoho dalších aktivit spojených s revitalizací obchodního a návazně i marketingového oddělení. Po prvním roce došlo k obratu ve vývoji podílu na trhu.
Pro velkou nadnárodní korporaci z oblasti rychloobrátkového zboží jsme na základě procesního a personálního auditu, zpětné vazby z trhu a detailní analýzy na bázi McKinsey 7S navrhli novou obchodní strategii. Součástí projektu bylo i provedení assessment center, zeštíhlení organizace, nastavení nové organizační struktury obchodního oddělení a přivedení několika nových klíčových manažerů, změna přístupu k trhu a práci se zákazníky. Součástí návrhu bylo i zavedení Akademie řízení klíčových zákazníků (World class account management academy) a mnoho dalších aktivit spojených s revitalizací obchodního a návazně i marketingového oddělení. Po prvním roce došlo k obratu ve vývoji podílu na trhu.
Pro velkou nadnárodní korporaci z oblasti rychloobrátkového zboží jsme na základě procesního a personálního auditu, zpětné vazby z trhu a detailní analýzy na bázi McKinsey 7S navrhli novou obchodní strategii. Součástí projektu bylo i provedení assessment center, zeštíhlení organizace, nastavení nové organizační struktury obchodního oddělení a přivedení několika nových klíčových manažerů, změna přístupu k trhu a práci se zákazníky. Součástí návrhu bylo i zavedení Akademie řízení klíčových zákazníků (World class account management academy) a mnoho dalších aktivit spojených s revitalizací obchodního a návazně i marketingového oddělení. Po prvním roce došlo k obratu ve vývoji podílu na trhu.
Pro velkou nadnárodní korporaci z oblasti rychloobrátkového zboží jsme na základě procesního a personálního auditu, zpětné vazby z trhu a detailní analýzy na bázi McKinsey 7S navrhli novou obchodní strategii. Součástí projektu bylo i provedení assessment center, zeštíhlení organizace, nastavení nové organizační struktury obchodního oddělení a přivedení několika nových klíčových manažerů, změna přístupu k trhu a práci se zákazníky. Součástí návrhu bylo i zavedení Akademie řízení klíčových zákazníků (World class account management academy) a mnoho dalších aktivit spojených s revitalizací obchodního a návazně i marketingového oddělení. Po prvním roce došlo k obratu ve vývoji podílu na trhu.
Pro velkou nadnárodní korporaci z oblasti rychloobrátkového zboží jsme na základě procesního a personálního auditu, zpětné vazby z trhu a detailní analýzy na bázi McKinsey 7S navrhli novou obchodní strategii. Součástí projektu bylo i provedení assessment center, zeštíhlení organizace, nastavení nové organizační struktury obchodního oddělení a přivedení několika nových klíčových manažerů, změna přístupu k trhu a práci se zákazníky. Součástí návrhu bylo i zavedení Akademie řízení klíčových zákazníků (World class account management academy) a mnoho dalších aktivit spojených s revitalizací obchodního a návazně i marketingového oddělení. Po prvním roce došlo k obratu ve vývoji podílu na trhu.